Silnik
: Chłodniczka oleju i nastawnik turbiny ale to przy przebiegach 300-400 tyś
5,0
Całokształt
Super szybkie dobrze wyciszone auto z super nagłośnieniem do dalekich podróży autostradowych
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo dynamiczny raczej szef lewego pasa. Najmocniejszy silnik w najmniejszym Mercedesie. Prędkości 180-220 nie problem utrzymać za sprawą 7g tronic.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia ok. Nie jest mega szybka ale daje radę. Wymiana oleju co 60 tyś km.
Przełożenie 140-2000 obrotów
200-3000 obrotów
5,0
Układ jezdny
Jak na kombi super się prowadzi ja mam 4 Matic więc trzyma się jak przyklejony.
4,0
Karoseria
Lubi rdzewieć klapa
Komfort
5,0
Widoczność
Duże lusterka
4,0
Ergonomia
To C klasa 4 osoby i pies robi sie ciasno
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak zastrzeżeń
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze wyciszone auto. Głośniej robi się dopiero przy 180 km/h ale nadal jest ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli się dba i serwisuje regularnie nie ma problemu. Trochę ma mankamentów. Chłodniczka oleju i nastawnik turbiny lubi się zepsuć przy dużych przebiegach
5,0
Stosunek jakość/cena
To Mercedes nie jest to Fiat
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uważam że to bardzo trwały samochód
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 350 CDI BlueEFFICIENCY 224KM 165kW
[l/100km]