Zmieniłbym silnik na wolnossący i o większej pojemności, poza tym bardzo dobrze. Downsizing jest nie dla mnie. Rewelacyjne inteligentne światła bi-xenonowe + doświetlenie zakrętów robią wrażenie. Zawieszenie o niebo lepsze od BMW (przynajmniej na naszych drogach, a nie na torze wyścigowym), no i zwykłe opony i koło zapasowe, a nie run-on-flat, które może są dobre na niemieckich autostradach, a nie w Polsce.
Wrażenia
4,0
Silnik
Brakuje dołu, pewnie przez turbo i małą pojemność. Lepszy byłby na pewno wolnossący o większej pojemności.
4,0
Skrzynia biegów
Chyba 7-mio biegowy automat. Nie mam zastrzeżeń.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu doskonale (prawie 2m wzrostu), ale za mną trzeba obciąć nogi.
5,0
Wyciszenie
Dopiero przy b. dużych prędkościach coś przeszkadza, a tak rewelka.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnio 10l/100km, jeszcze nic się nie zepsuło, ale przebieg skromny.
3,0
Stosunek jakość/cena
Z jednej strony skóra i bajery, a z drugiej można zauważyć twarde plastiki w kabinie, więc jakość tworzyw zupełnie przeciętna. Nie rozumiem tych ochów i achów nad niemiecką jakością wnętrz, bo spokojnie można ją porównać do innych marek, niekoniecznie niemieckich (zresztą podobnie jest z BMW -opinie wygłaszane przez germanofilów).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic nie dolega
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 250 BlueEFFICIENCY 204KM 150kW
[l/100km]