Bardzo awaryjny, bardzo marna jakość materiałów, rdzewieje, wyciera się lakier, kiepska i awaryjna elektronika.
Wrażenia
1,0
Silnik
Bardzo głosny 84dB, wg producenta 71dB, (Polskie normy dopuszczają 77dB)długi czas nagrzewania, w mieście żłopie do 13litrów. Jak zimny to mułowaty przez 10km.
1,0
Skrzynia biegów
Automat - szarpie, drga, głupieje nie do naprawy prze 15 m-cy reklamacji.
2,0
Układ jezdny
Stuka na polskich dziurach
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Skrzypią plastyki wszedzie i wszystko - Nowy patent serwisu to kapiel w silikonie, ale też nie pomaga Mercedesowi
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Producent podaje zaniżone wartości, niemożliwe do osiagniecia. Na trasie OK. W mieście gorzej niż benzyniak. do 13litrów.
1,0
Stosunek jakość/cena
Trzeba być chorym psychicznie decydując się na zakup tego złomu i kompletne lekceważenie klienta przez centralę w Stuttgarcie - nie odpowiadają na żadną korespondencje - oto najwyższa jakość reprezentowana przez Mercedesa.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
30-usterek. Kilkakrotne naprawy i wymiany nie przynoszą żadnego skutku. Nowe cżęści wadliwe.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie do naprawy, serwis walczy 15m-cy i wciąż te same usterki.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 V6 (C 320) 218KM 160kW
[l/100km]