Przeniesienie napędu
: ekstra dynamika i elastyczność oraz współprac skrzyni biegów z tą jednostką napędową
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: tragedia blacha
Silnik
: rozrząd padł przy 200 tyś km
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
sinik M271 pod względem dynamiki i elastyczności jest rewelacyjne dobrany do tego pojazdu
5,0
Skrzynia biegów
manualna sześciobiegowa skrzynia biegów idealnie współpracuje z silnikiem M271 (1798 ccm3 163KM.
5,0
Układ jezdny
porównując audi a4 bo to chyba ten sam segment not ot niema co porównywać, nie chcę chwalić ale jest o klasę lepszy
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
wg mnie wszystko w zasięgu ręki, kiedyś czytałem jakąś opinię chyba nawet na auto-centrum jakiegoś wysokiej klasy specjalisty, miał duży problem z włącznikami do regulacji fotela kierowcy (napisałem mu że chyba próbował regulować prawą ręką, a przełączniki są z lewej). Ja osobiście zajmuję się między innymi oceną ergonomii pojazdów w pracy, wg mnie jest wszystko na swoim miejscu i w zasięgu rąk oraz nie sprawia trudności podczas uruchamiania w czasie jazdy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tutaj tylko przeciętna, wskazania komputera odbiegają za dużo od rzeczywistości np. przy wskazaniu 6,7l/100km realnie ok 9l/100km, Raz miałem nawet wskazanie 5,6l/100km realnie wyszło ponad 8l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
rozrząd w silniku M271 maksymalnie do 250 tyś km a piszą że dożywotni.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 (C 200 Kompressor) 163KM 120kW
[l/100km]