Zawieszenie
: jak już pisałem - autem się płynie jak okrętem pełnomorskim
5,0
Całokształt
Samochodem jeżdże od 15 miesięcy, głównie po nienajlepszych warszawskich drogach. Z moich doświadceń wynika jedno - lepiej kupic taki wózek niż sporo młodsze auto z niższej półki. Wnętrze wykonane świetnie (choć w wersja przed liftem nieco trąci myszką), wygoda za kierownicą jest niesamowita. niestety po ok 15 tys wymiana koncówek drążka kierownicy (czy jakoś tak) z winy naszych kochanych jezdni. Przyspieszenie bardzo OK. z mojej perspektywy jedynym mankamentem jest nienajmnijesze spalanie
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo cichy, dobrze przyspiesza
4,0
Skrzynia biegów
mogłaby jednak troszę lepiej dwójka wchodzić
5,0
Układ jezdny
Jak ktoś pierwszy raz wsiada do tego auta to komentarz jest jeden: tym samochodem się nie jedzie - nim się płynie.
Komfort
4,0
Widoczność
dobrze byłoby gdyby była lepsza widocznośc przy cofaniu, ale w koncu to sedan..
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
2-strefowa klimatyzacja
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
można leżeć z przodu
5,0
Wyciszenie
wcześniej jeździłem dieslami, ale generalnie funkcja, która przy wyższych obrotach podgłasza muzyke jest przydaje sie przy przedkościach 160 i więcej. generalnie cicho jak makiem zasiał
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto spalania spore ok 12/100 trasa jak długa to uda się zejśc do 8/100
4,0
Stosunek jakość/cena
samochód sporo droższy niż inne w tym samym wieku i segmęcie, ale w koncu za marke tez się płaci
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie proponuje wyłączać ESP i robić \"bączków\" mnie to kosztowało wymiane pompy wspomagania, ale wina ewidentnie moja. Poza tym auito 15 miesiecy mam i nic się nie zepsuło
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 (C 200 Kompressor) 163KM 120kW
[l/100km]