Absolutnie brak zastrzeżeń. Bardzo dynamiczna jednostka. Piękne brzmienie wyłaniające się spod maski z całą pewnością każdemu przypadnie do gustu.
4,0
Skrzynia biegów
Automat z funkcja tiptronic. Pięknie zmienia biegi, w miarę szybko reaguje, aczkolwiek do perfekcji trochę brakuje. Tiptronic nie należy do mocnych stron tego egzemplarza. Mam model z 4 biegową skrzynią.
4,0
Układ jezdny
Ładnie tłumi nierówności i hałas. Jeździłem jednak bardziej komfortowymi pojazdami. Nie mniej jest jak najbardziej ok. Lepszy jak BMW 3 E46 :-) Koszt eksploatacji zawieszenia - drożyzna! Nie jest to samochód dla osób z mało zasobnym portfelem. Niestety :-(
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie elegancja jak na sedana. Duże szyby, świetna pozycja za kierownicą nawet dla niskich osób (żona ma 158cm wzrostu), po prostu cacko. Lusterka bardzo czytelne.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Opanowanie przyrządów i przycisków ma charakter intuicyjny nie wymagający instrukcji. Wersja jest najbogatsza Elegance i gwarantuję, iż konsola centralna ma znacznie więcej funkcji niż classic.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok. Szyby szybko odparowują klimatronic dwustrefowy działa bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie i żony super. Z tyłu również jest ok (mam 182cm). Nie brakowało mi miejsca na nogi. Wbudowane foteliki dla dzieci są świetnym udogodnieniem.
5,0
Wyciszenie
Bardzo pozytywne zaskoczenie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na taką moc 163KM przy automacie jest dobrze. Ok 11.3l/100km przy dynamicznej jeździe (głównie teren zabudowany). Autko bardzo dynamiczne, choć zawsze może być lepiej :-) Wyprzedzanie to bajka.
3,0
Stosunek jakość/cena
Drogo
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Systematycznie coś się pojawia. Drobne rzeczy a dużo kosztują (głównie kasowanie błędów).
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Prawie jak w Golfie IV. Jednak GOLF zawsze jechał do przodu tutaj mamy głupi tryb awaryjny.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 (C 200 Kompressor) 163KM 120kW
[l/100km]