Układ elektryczny
: Jak padła żarówka kierunkowskazu to migał halogen / światło stopu.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: skrzypią gumy, ale tylko na orginalnych elementach
5,0
Całokształt
Jestem zadowolony
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez zastrzeżeń. Auto rakietą nie jest, ale na autostradzie nie odstaje od reszty ruchu. Przyspieszenie też w normie. Kultura pracy na wysokim poziomie.
4,0
Skrzynia biegów
Zmiana biegów bardzo łatwa. Wygodny dostęp do dźwigni dzięki podłokietnikowi. Osobiście dla wygody zmieniłbym bieg wsteczny na pozycję biegu 6, ale 6-biegowa skrzynia to jest to!
4,0
Układ jezdny
Ładnie bierze zakręty i dziury. Szkoda tylko że przy zbombardowanych polskich nawierzchniach trzeba wymienić coś skrzypiącego/trzeszczącego co rok.
Komfort
4,0
Widoczność
To jest czołg z celownikiem. I trzeba nauczyć się nim jeździć.
5,0
Ergonomia
Paradoksalnie wygodniejsze siedzenia są w Nissanie Micra ;) Poza tym baaardzo wygodny podłokietnik i oparcie na łokcie w drzwiach. Elektryczne ustawianie fotela też bajka!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Paruje. Nieintuicyjne ustawienie nawiewów. Do tej jest zagadką skąd będzie dmuchać powietrze. Nadmuch na tył rządzi się swoimi, nieznanymi prawami.
Plusem jest nawiew dwustrefowy. Żona grzanie na maxa, ja chłodzenie na maxa - i można jechać ;)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nikt nie narzekał do tej pory.
5,0
Wyciszenie
Nie sposób przechwalić.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niezniszczalny, ale jak już zniszczalny to boleśnie. Ekonomia w normie. Warto zagazować i nie oszczędzać na instalacji (polecam BRC).
5,0
Stosunek jakość/cena
Mercedes. Kropka.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjnie od 2 lat.
Tylko ruda wylazła tu i ówdzie, bo auto było cmoknięte w Niemczech.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poza eksploatacyjnymi wymianami wynikającymi ze zużycia elementów to niezniszczlny.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 129KM 95kW
[l/100km]