Przeniesienie napędu
: stabilna jazda w zimie czy w deszczu
4,0
Całokształt
Wolnossący silnik 3,5 znany z klasy E, ML, GLK - kod silnika M272
Niska masa własna, dodatkowo 4Matic
Brak elektronicznej blokady przy 250 km/h
Obecnie za niewielkie pieniądze do sprowadzenia Szwajcaria, Niemcy.
Co do mocniejszych odmiany AMG - nie "łyka oleju w znacznej ilości 5W40"
Wersja Sport Avangard - fotele z dociąganiem.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.5 4Matic 272KM 200kW
[l/100km]