Auto wyjątkowo awaryjne, wiecznie palący się check engine, błąd esp itd. Środek trzeszczy na nierównościach, plastiki tylnej klapy jak z najtańszego auta dostawczego, wszystko to hałasuje podczas jazdy. Samochód bardzo ciężki, źle się prowadzi. Sypią się katalizatory, dziura w tłoku silnika i kapitalny remont, rozrząd zrobiony ze słanej jakości materiałów. Do tego ceny x2, płaci się za "gwiazdę" Elektronika wariuje, to mu sie wydaję ze kierunkowskaz nie działa, to za chwile co innego, od stania w słońcu pali się esp, od zimna centralny nie dziala itd itd. Ogólnie dramat. Nigdy więcej
Wrażenia
2,0
Silnik
Awaryjny, remont silnika, dziura w tłoku
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjna, bezproblemowa
3,0
Układ jezdny
Auto jest za ciężkie, przez to źle się prowadzi, a na pewnie nie jest powinno sportowe coupe
3,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
Jest Ok
2,0
Ergonomia
Przy 183 cm wzrostu nie mogę znaleźć odpowiedniej pozycji. Kierownica regulowana tylko w jednej płaszczyźnie przez co albo jest za daleko, albo nogi mi się nie mieszczą, że nie wspomnę że nie jest w osi kierowcy.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Regulacja temperatury pozostawia wiele do życzenia. Poza tym ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na coupe jest wygodnie
3,0
Wyciszenie
Ogólnie byłoby ok, gdyby nie trzeszczące plastiki
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Auto drogie i zdecydowanie nie wart swojej ceny. Zwyczajnie marketing i nic więcej
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
remont silnika przy 190tyś
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 (C 180 Kompressor) 143KM 105kW
[l/100km]