Układ elektryczny
: bezawaryjny, prymitywna instalacja elektryczna
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: uszczelka poid głowicą,turbina
Karoseria
: rdza
Układ hamulcowy
: częste zużycie klocków hamulcowych i tarcz
4,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
ciągłe problemy z EGR i turbiną. Turbina nawet po kosztownej regeneracji przepuszcza olej do intercoolera.
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacja, przełozenia biegów bez szarpnięć, płynne.
5,0
Układ jezdny
Bez uwag. Samochód idealnie trzyma sie drogi
Komfort
5,0
Widoczność
To jest mercedes
4,0
Ergonomia
Kształty dość kanciate. Nie ma tu mowy o żadnym opływie.Ma to wpływ na zużycie paliwa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja działa poprawnie. Nie ma mowy o jeżdzie z otwartym oknem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Przy każdej prędkości wewnątrz samochodu cicho i mozna swobodnie rozmawiać
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części zamienne w oryginałach w cenach przystępnych, jakość i dostępność zamienników ok. Naprawy tylko w warsztatach wyspecjal;izowanych w naprawach "gwiazd". Serwis makabrycznie drogi. Tam / w Gdańsku/ traktuja posiadaczy takich tam W202 jak studnie z której się bierze wode bez logiki i opamietania.
4,0
Stosunek jakość/cena
Przy tym typie trzeba patrzeć na rocznik samochodu. Karoseria ma mocne blachy ale słaby jest lakier więc pojawianie sie guzów do zaprawek lakierniczych jest powszechne.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niby mocny i trwały ale potrafi zaskoczyć. Np słabe turbiny, zawory EGR zacinaja sie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niby mocny i trwały ale potrafi zaskoczyć. Np awaryjne turbiny, zawory EGR zacinaja sie.Samochód ten z klimatyzacja ma jeden pasek klinowy a napedza 8 urządzeń, więc jego obciązenie jest bardzo duże.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 Turbo-D 150KM 110kW
[l/100km]