Silnik
: Warto szukać zadbanych i zapłacić więcej.Przy przebiegu 200 000km powinien mieć 100% orginalnych części.Większość ma korygowane liczniki często o 100-200 tyś km.
5,0
Całokształt
OK.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo mocny i elastyczny.
Kultura silnika zaspokoi najwybredniejszych.
Posiadam 176KM 378Nm w tym modelu jest idealnie. Bardzo lekki w prowadzeniu. Na trasie super elastyczność 90-160km/h na V biegu czysta przyjemność,w mieście sporo słabiej daje znać o sobie masa 1480kg - to sporo.
4,0
Skrzynia biegów
Konieczna wymiana oleju co 30 000km najlepiej ATF 220 w ręcznej.Często są zaniedbane w tedy drogie naprawy.
5,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi przy prawie 200 000km wszystko w orginale 100% sprawne.Posiadam wersje SPORT inne są jeszcze bardziej wytrzymałe. Jeżeli ktoś ma problemy warto zastanowić się nad przebiegiem "czy prawdziwy".
Komfort
4,0
Widoczność
Problem z przednimi słupkami - za szerokie!!!
Z tyłu ok - mam spojler.
5,0
Ergonomia
Wszystko przemyślane pod ręką!!.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK.
4,0
Wyciszenie
Szum przy 130-140km poza tym ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na tracie zaskakuje 90-140km spala ok 5,5-6L.
W mieście 7-9L.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość kosztuje.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przejechałem 50 000km i nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymieniłem wał napędowy.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 Turbo-D 150KM 110kW
[l/100km]