Silnik petarda - cicho w srodku , sensowna rezerwa mocy pod butem - kwestia przyzwyczajenia do niesamowitego uczucia przyspieszenia za paroma pierwszymi razami.
5,0
Skrzynia biegów
Wszystko jak najbardziej okej - biegi wchodza leciutko , sama skrzynia biegow bardzo ergonomiczna i wygodna do trzymania.
4,0
Układ jezdny
Auto nie jedzie ,a sunie po jezdni. Uklad kierowniczy jest bardzo precyzyjny i manewrowanie nie sprawia klopotu. Jedyne co moze przeszkadzac to duza kierownica , ktora przy parkowaniu w ciasnych miejscach moze byc problemem co dla niektorych.
Komfort
5,0
Widoczność
Duza , przestronna szyba ulatwia znaczaco jazde.
4,0
Ergonomia
Co tu duzo mowic - klasyczne ksztalty zawsze w cenie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dziala cudownie - trzeba poczekac chwile na uaktywnienie dzialania ale jak juz sie zalaczy to dziala bez zarzutu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tylu troche malo miejsca na nogi dla wyzszych pasazerow. Jednakze kierowca w samochodzie czuje sie jak w wysokiej klasy limuzynie , nierownosci wybierane sa niesamowicie i jazda jest plynna i przyjemna.
5,0
Wyciszenie
Malo co slychac w kabinie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Malo pali , malo rzeczy w moim egzemplarzu sie psuje.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak najbardziej. Swojego kupilem za niecale 3 tysiace , wlozylem niecaly tysiac i smiga jak ta lala.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Korozja. Ciezko znalezc to auto w dobrym stanie blacharskim.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Korozja.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 CDI 125KM 92kW
[l/100km]