Silnik
: Temperament dla dziadka? Tak, ale kultura, wyciszenie ekonomia na najwyższym poziomie. Miałem bezawaryjnego Opla z Isuzu 1,7D i jestem przyzwyczajony do takich osiągów.
5,0
Całokształt
Jestem szczęsliwy. Gdyby jeszcze lusterek nie kradli!
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje doskonale z miłym dla uch dźwiękiem. Elastyczność wzrosła znacznie po 3 miesiącach jazdy, ale silnik wyraźnie lubi zakres 2000-3000 obr. Elastyczność? Byłoby doskonale gdyby nie brak mocy. Teraz wyrażnie klęka poniżej 1800 obr. Brak doładowania, brak temperamentu. Ale i tak go lubię :) Nie znoszę burczenia TDi choć to wspaniałe diesle. Wolę mojego OM601, który brzmi wspaniale - mimo że przy starcie wyprzedzają mnie TICO :) Mam 75KM to niewiele, ale daje radę jechać 130km/h bez wysiłku (7l ON)
4,0
Skrzynia biegów
Nie jest źle, choć czasem są problemy z wrzuceniem 1 biegu.
5,0
Układ jezdny
Wersja 75 KM - a podwozie obliczone na 150 KM. Nie ma pytań - duuuża rezerwa mocy.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie narzekam. Kocham jedną ale porządną wycieraczkę.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, oldschool.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam klimy (nie lubię), ale mam szyberdach. Zatarły się łożyska w silniku dmuchawy, poza tym bez uwag. Szyberdach super :) Choć w VW audi lepszy. A ten z szybą - marzenie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
O wiele lepiej niż w Audi A4, coś jak Passat.
5,0
Wyciszenie
Super :) Czuć klasę Mercedesa.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,8 litra na trasie 350km - 5 osób bagaż.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 75KM 55kW
[l/100km]