Auto kupowałem oczami, tak można to ująć. Stonowana linia nadwozia i kolor lakieru (grafitowy metalic), a także fabrycznie obniżone zawieszenie (wersja Esprit) powodują, że niejeden się za nim obejrzy. Pomimo faktu, że w tym roku stuknie mu dwudziestka.
Wrażenia
4,0
Silnik
6 garów robi swoje, od 1500 obrotów zaczyna się prawdziwa jazda, nawet na piątce czuć przyspieszenie. Jednak trzeba zwócić uwagę na kable - z wiekiem sypie się izolacja, silniki M104 juz tak mają.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna. Może aż za bardzo. Zapomnijcie o szybkim zmienianiu biegów.
5,0
Układ jezdny
Jedzie jak po szynach, koleiny, kocie łby - wszystko jedno.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki bardzo dobra, przy parkowaniu tyłem trzeba uważać - brać poprawkę na bagażnik (niestety to nie hatchback).
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, można sie przyczepić tylko do dwóch rzeczy: mały schowek, z uwagi na poduszke powietrzną pasażera, na szczęście podłokietnik rekompensuje to z nawiązką - 6-pak piwa i wagon fajek wchodzi bez problemu i druga rzecz - trzeba sie przyzwyczaić do hamulca ręcznego (właściwie nożno-ręcznego).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelacja, latem chłodno, zimą ciepło w 2 minuty.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem dość niski, więc nie narzekam. Jednak na tylnym siedzeniu mogą mieć problem nieco dłużsi (185+).
5,0
Wyciszenie
Powyżej 140 czujesz, że szybko jedziesz - po prostu słychać silnik. Dla mnie to nie problem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tą pojemność to w porządku.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto kupiłem rok temu za niecałe 6k. Długo go nie sprzedam.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami nie działa prędkościomierz. Na forach wyczytałem, że wskazówka przykleja się do tego ogranicznika na dole, ale nie wiem ile w tym prawdy. Da sie przeżyć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic a nic.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 193KM 142kW
[l/100km]