Auto warte 10-12 tyś w rankingach obecnie. Dla mnie bezcenne. Mega niezawodne, prestiżowe klasyczne, wygodne dające frajdę z jazdy. Polecam dla kogoś kto nie chce cały czas siedzieć u mechanika. Mega niezawodne!
Wrażenia
4,0
Silnik
Czarny ESPRIT SEDAN grill Avangarde. Niby 122 Kuce w 1.8 ale starczy. ( przydałby się silnik 280 i On bedzie nastepny:)) W pracy mam przyjemność śmigać Oplem Vectrą 250 konną czarną (wiadomo jaką:) W Toruniu wiedzą jak mandat przytulą... Ale jak przesiadam się z Opelka na Celinkę czuje różnicę w przyśpieszeniu bo 12s. to nie 7s. do setki. Ale za to komfort jazdy i czucie asfaltu jest o niebio lepsze niż w Oplu...
4,0
Skrzynia biegów
Świetna choć BMW ma lepszą...
5,0
Układ jezdny
THE BEST !!! Wszystkie auta gdyby miały taką jakość prowadzenia to ludzie byliby szczęśliwsi. Po prostu czuć każdy ruch kierownicy. Auto słucha się Pana, a Panem jestem ja kierowca:)Napęd na tył jest dla prawdziwych mężczyzn!
Jakby ludzie mieli mieć napęd na przód to by chodzili na rekach..:)
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra nie odbiega od innych aut:)
5,0
Ergonomia
Nie ma Gps ani innych bajerów, a obsługa radia, klimy czy nawiewu jest bardzo prosta...:)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Musze zmienić filtr przeciwpyłkowy ale i tak jest super!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu porównywalne z Passatem B6 i Vectrą C. Z tyłu 3 osoby czują się dobrze nawet na dłuższych trasach. A dwie osoby z tyłu to już taki komfort jak z przodu, czyli bardzo dobry:)
4,0
Wyciszenie
Mam tylko R4 1.8 pojemność czyli dla znawcy tematu taka większa kosiarka. Może jestem skrzywiony bo wole dżwięk V6 lub R6. Ale i tak 180tka jak na 4 gary brzmi nie źle.:)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam gaz sekwencje i powiem tak. Miasto 11-13 gazu zależy czy cisnę czy spokojnie jeżdżę. Trasa 8-10. Średnio na 34 litrach gazu przejeżdżam 310 kilometrów. Jak na prawie 1400 masy własnej myślę, że całkiem nieźle:)
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak ktoś mi pokarze auto które od przebiegi 120 do 200 tyś oprócz wymiany klocków, oleju i filtrów wymagało tylko doinwestowania 400 zł w w/w częsci to stawiam flaszke i to dobrą!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Hmm i tu MEGA niespodzianka!!! 2.5 lata jeżdżę Celiną, którą zrobiłem 80 tyś kilometrów bo dojeżdżam do pracy. I oprócz wymiany co 10 tyś oleju i filtrów to tylko musiałem wymienić przepływomierz koszt 250 zł ( normalne w tym modelu bo kolega miał to samo) i podporę wału koszt z robocizną 130 zł. I Tyle !!!
Jestem ciekawy kto przejechał 80 tyś. inną marką i miał tak samo niskie koszty utrzymania? Celina RULES!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przepływomierz, podpora wału
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 122KM 90kW
[l/100km]