lać dobrą benzynę min.95 z Shella lub BP bez dodatku wody i wymieniać wszystko o czasie a wóz będzie wieczny
Wrażenia
4,0
Silnik
do tego wozu taki silniczek o 122 km.to ciut mało ale do podróżowania wystarczy ! łańcuch zamiast paska to klasa żadnych problemów jak stał w zimie przez 3 m-ce nie używany to troche wariował na wolnych obrotach ale jedna trasa 1000km wyleczyła go zupełnie idzie jak burza !
polecam silniki 2,0 lub wyższej mocy spalanie podobne ale odejśćie inny świat
4,0
Skrzynia biegów
wsteczny bieg troche problemowy
5,0
Układ jezdny
mam "sport"a zawieszenie idealne na zakrętach jak na szynach !!!
tylko nie dziury i wyboje najlepiej na autostradzie sztywność auta mistrzowska polecam
Komfort
4,0
Widoczność
szyberdach i masz maxa widoczność!
5,0
Ergonomia
podłokietnik jest super szeroki
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
rewelacyjne ogrzewanie zimą po 2 km. wrzątek dmucha do kabiny!!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w porządku z przodu pełna reg. fotela z tyłu trochę gorzej dla wysokich ponad 1,90m ale da rade
5,0
Wyciszenie
na wyższych obrotach hałas ale ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
takie auto musi łyknąć swoje 9-12 litrów ale co nie pali mało taki maluch nowy palił mi nówka z salonu 7 litrów!
jak komuś za dużo to niech bierze kaszlaka albo rower ,a gaz to profanacja
4,0
Stosunek jakość/cena
pierwsza klasa co więcej dodać plastiki ,tapicery,gumy po 13 latach jak dbane są jak nowe nic nie trzeszczy,skrzypi !!!!
podstawa to kupić dbany egzemplarz a z tym ciężko oj bardzo.. najlepiej z Niemiec lub Szwajcarii a szukać warto bo bez gwiazdy....!!!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 122KM 90kW
[l/100km]