Zawieszenie
: Luzy w przekładni kierowniczej (regeneracja ok. 700zł)
Przeniesienie napędu
: Luzy w wale napędowym
Karoseria
: Korozja w niektórych egzemplażach
4,0
Całokształt
Auto trwałe. Ponadczasowa sylwetka. Przyjemność z jazdy. Duży komfort.
Prestiż marki. Wysoka jakość wykonania.
Wrażenia
3,0
Silnik
Pełna moc osiągana dopiero przy wysokich obrotazh (powyżej 4000 obr/min), a więc trzeba go dobrze kręcić. Przez co auto jest raczej mało zrywne.
Niestey jazda na wysokich obrotach powoduje dość duży hałas i zużycie paliwa.
2,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pracuje dość nieprecyzyjnie.
Długie skoki dźwigni biegów.
5,0
Układ jezdny
Bardzo komfortowe prowadzenie, ale raczej nie do sportowej jazdy.
Komfort
3,0
Widoczność
Jak to w autach typu sedan - słaba widoczność do tyłu.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca ilość miejsca dla 4 osób, aby podróżować w komfortowych warunkach.
4,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze wyciszone wnętrze. Niski poziom szumów opływającego powietrza. Jedynie silnik na wysokich obrotach trochę przeszkadza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnie zużycie na lpg to ok. 10l/100km
Ceney części raczej wysokie
4,0
Stosunek jakość/cena
Juz za kilkanaście tys. zł można kupić auta z początków produkcji.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 122KM 90kW
[l/100km]