Auto rzuca się w oczy , jest praktyczne i gdyby był jeszcze diesel 2.2 to było by zaje...
Wrażenia
5,0
Silnik
Auto sprowadzone z Niemiec ( widać że było "malowane" ) , ale silnik jak narazie bez zarzutów ( świece były tylko wymieniane ) , pracuje cichutko , ale przyspiesza tak sobie ( jest wolnoobrotowy ) . Przy większym dodaniu gazu słychać zaje... pomruk !
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów .
5,0
Układ jezdny
Płynie , płynie , płynie .
Komfort
5,0
Widoczność
OK OK OK
5,0
Ergonomia
Bardzo praktycznie i dobre rozmieszczenie przycisków .
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Efektywne ogrzewanie zimą i chłodzenie latem , Dobrze że jest ogrzewanie tylnej szyby bo brak tylnej wycieraczki utrudnia lekko jazdę .
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu luz ( regulacja fotela we wszystkich kierunkach ) , a z tyłu też ok .
5,0
Wyciszenie
Super wytłumiony silnik , troszke pasy bezp. trzeszcza przy wierceniu się .
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Podaje wypis z książki :
Przy 90 - 6,5 l
Przy 120 - 8 l
W mieście - 11,3 l
Srednio - 8,3 l
Dlatego też polecam jazde "na luzie" w celu zreduk. zużycia .
Diesel 2.2 rządzi
5,0
Stosunek jakość/cena
Tanio kupiłem 28 tys jak na 97 z klimą to cena niewygórowana
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymieniłem lewą żarówke mijania , uszczelniłem tylny most .
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymieniłem całą listwe drążków kierowniczych bo samych drążków w tej wersji nie można wymienić ( minus ) . Zabuliłem 700 zł . Teraz chodzi jak w zegarku . Jak mówiłem auto po sprowadzeniu , nie wiadomo jak było eksploatowane . Jak się dba o auto to wszystko powinno być ok .
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 121KM 89kW
[l/100km]