Karoseria
: rdza, korozja na tylnej klapie, drzwi, dojeżdżam też regularnie wycieraczki :)
Silnik
: turbina i cały układ z nią zwiazany
Zawieszenie
: gałki w kołach
4,0
Całokształt
La i jeździc Helmutem, nie zważając na nic.
Wrażenia
5,0
Silnik
Auto bardzo dobrze sprawadza się w mieście jak i na trasie. To jest zdaje się najlepszy silnik w tym modelu.
4,0
Skrzynia biegów
Nie było źle, dopóki sie nie spartoliła. Blokuje się miedzy 1, a wstecznym. Można ją wybic i znowu jechac. No ale w tej chwili to mankament.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Nisko się siedzi. Co wpływa trochę na obciążenie kręgosłupa jeśli ktoś lubi się zatopi w fotelu. Po kilku godzinach za kółkiem czuc pewien dyskomfort.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma większych problemów.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy ok, dla pasażera z przodu też. Gorzej z całym towarzystwem z tyłu. Na szczęście głównie jeżdżę sam.
3,0
Wyciszenie
Diesel. Wiadomo. Ale nie jest źle.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tani w naprawie, części od groma. Wiadomo to nie jest tico, ale na auto tej klasy - jest ok. Bardzo ekonomiczny. Nie meczy kieszeni.
4,0
Stosunek jakość/cena
No teraz to są na maksa tanie samochody. Rynek napchany. Bardzo niedoszacowane moim zdaniem. ZNaczy coś co na rynku kosztuje 8 tys PLN powinno by co najmniej za 12-14 tys. Tak, że auto warte ceny na pewno.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Różnie to bywa. Ale te drobiazgi nie przeszkadzają jeździc.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kilka było. Turbina do regeneracji np. Zawieszenie. Gałki przy kołach przednich. No i blacha. To nie jest stara dobra 190 jednak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 Turbo-D 150KM 110kW
[l/100km]