Szukaj

Ocena kierowcy - Mercedes Klasa C W202 Kombi T202

Akusagan, 14 lat temu
Silnik 2.5 Turbo-D 150KM 110kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 240 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mercedes Klasa C W202 Kombi T202 2.5 Turbo-D 150KM 110kW 1996-2000 - Oceń swoje auto
3,77
10% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Komfort jazdy, oraz ponadczasowa stylistyka.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : RDZA RDZA i jeszcze raz RDZA
Inne : Plastikowe osłony elementów podwozia
4,0
Całokształt
Ogólnie fajny samochód. Żaden inny tak mi nie pasuje jeśli chodzi o komfort jazdy. Ciężko będzie zmienić na inną markę.
Wrażenia
4,0
Silnik
250konny Turbodiesel to chyba najlepszy wybór w tej klasie. Jak dla mnie moc jest wystarczająca. Trochę muł przy ruszaniu ale jak wejdzie na obroty to robi wrażenie. Mógłby być za to lepiej wytłumiony.
5,0
Skrzynia biegów
5 biegowy automat. Nic dodać nic ująć. Perfekcyjnie.
4,0
Układ jezdny
Mam wersję sportową o obniżonym zawieszeniu, jest nieco twardsze niż standardowe. Dobrze trzyma się drogi, świetny skręt. Parkuje się lepiej niż o wiele mniejszymi samochodami. Co do wytrzymałości to hmm... wiadomo na naszych drogach jeździ się jak na szarpaku. Czasem zdaży się tulejka do wymiany. Niestety tak niskie ma swoje wady - trzeba uważać na krawężniki i głębsze dziury oraz drogi polne. Lekkie stuknięcie w krawężnik grozi odpadnięciem osłon silnika = trzeba wezwać lawetę, nie da się ich założyć z powrotem bez podnośnika lub kanału. Generalnie na nasze warunki drogowe zawieszenie powinno być raczej podwyższone.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na tak duży samochód kombi to widok jest z niego jak z akwarium. Nowsze samochody mają na noc.
4,0
Ergonomia
Mercedesowski standard. Wszystko pod ręką. Można się jedynie przyczepić do włącznika kierunkowskazów - można przypadkowo włączyć światła drogowe
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W porządku. Działa.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z zewnątrz samochód wygląda na duży natomiast w środku nie jest przestronnie, zwłaszcza pasażerowie tylnej kanapy mogą ponarzekać na brak miejsca. Na osobę o wzroście 170cm miejsce kierowcy jest optymalne. Trochę uciążliwy jest brak regulacji wysokości kierownicy
3,0
Wyciszenie
Może to kwestia silnika diesla ale jak na mój gust mogło być ciszej. W \"beczce\" było ciszej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ogólnie jak na 150 konny turbodiesel przeciętne spalanie 8.2 litra nie jest złe. I tak zawsze będzie za duże no ale za moc trzeba płacić.
4,0
Stosunek jakość/cena
12latka kupiłem za 15tys. zł. 250TD automat, kombi, skórzana tapicerka wersja sport. Całkiem sympatycznie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W tym wypadku Mercedes to mit, psuje się jak każdy inny samochód. To co u mnie padło: elektrozawór nagrzewnicy, klimatyzacja, zamki drzwiowe, drobna elektronika typu przyciski wewnętrznego oświetlenia, osłony podwozia (silnika i przekładni), plastikowe elementy błotników - to jest chyba najsłabszy punkt tego samochodu.Przy delikatnym uderzeniu rozsypują się w mak.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie przytrafiło mi się nic szczególnego, za wyjątkiem tych przeklętych osłon podwozia - koszmarne strzępy plastiku. Jeśli korozję karoserii można zaliczyć do uciążliwych usterek to niestety tak jest. Ma ksywkę \"Rdzedes\"

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Turbo-D 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mercedes Klasa C W202 Kombi T202