Silnik
: Kupując diesla nie spodziewałem się tak małego spalania i stosunkowo dynamicznego silnika.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Z tym jest w tym aucie problem, on po prostu gnije
5,0
Całokształt
Mimo jakichś tam wad jak przy kadym aucie jestem z niego bardzo zadowolony. Wygodne, oszczędne i mało awaryjne autko. POLECAM.
Wrażenia
5,0
Silnik
Praca cicha, bardzo kulturalna jak na mercedesa przystało do tego mimo sporej masy dobrze sobie radzi. Mógłby być bardziej elastyczny, ale i tak pełen pozytyw.
5,0
Skrzynia biegów
Pełen pozytyw, płynnie, sprawnie, przełożenia takie jakie być powinny.
5,0
Układ jezdny
Nawet przy maksymalnych prędkościach zero stresu z prowadzeniem. Wspomaganie MISTRZOSTWO ŚWIATA no a o takim promieniu skrętu inne auta mogą tylko pomarzyć.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam nic do zarzucenia. Widzę wszystko co powinienem widzieć, 5pkt.
5,0
Ergonomia
Choć w modelu W202 wnętrze jest jeszcze w stylu starych mercedesów nic bym w nim nie zmienił, wszystko jest na swoim miejscu i pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeszcze nie miałem z tym żadnego problemu dlatego nie mam zastrzeżeń, a w moim modelu jest dodatkowe niezależne ogrzewanie, które powoduje, że do nagrzania wnętrza potrzebna jest tylko chwila.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Co prawda w miejscu kierowcy i pasażera nie mam zastrzeżeń to z tyłu dla trzech osób miejsca mogłoby być troszkę wiecej. Mimo tego pełen pozytyw w końcu to jeden z najmniejszych mercedesów.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest jedną z najmocniejszych stron mercedesa, kto jeżdził nie muszę nic mówić, silnik i zawieszenie po prostu LIGA.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na samochód który waży ok półtorej tony i ma silnik 2200cm3 uważam, że spalanie w granicach 6-7 litrów to rewelacja, mój rekord to 5,6l/100km. Co do cen części to oryginalnę nie są tanie, ale jest sporo dobrych i tanich zamienników, które klasują ten samochód na niedrogi.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie chcę zapeszyć, ale to auto praktycznie jest bez awaryjne. Oprócz tego co trzeba wymienić tzn klocki, szczeki czy łożysko niczego wiecej nie zanotowałem.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Najpoważniejszą i najdroższą rzecza jaką musiałem wymienić to przepływomierz, koszt ok 500zł. Reszta chodzi jak na razie bez zarzutu.
Poważną jego wadą jest za to karoseria, zdecydowanie zbyt słaba jak na auto tej klasy.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 CDI 125KM 92kW
[l/100km]