Szukaj

Ocena kierowcy - Mercedes Klasa A W169 Limuzyna

Niezadowolony, 8 lat temu
Silnik 2.0 180 CDI 109KM 80kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 88 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Mercedes Klasa A W169 Limuzyna 2.0 180 CDI 109KM 80kW 2004-2012 - Oceń swoje auto
3,15
24% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik i skrzynia biegów
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : Ciągłę zapiekanie przednich hamulców. Awarie ręcznego. przy 35 tysiącach wymiana tarcz i klocków
Inne : Skraplacz klimy zaprojektowany aby się rozszczelnić
Inne : korozja
2,0
Całokształt
Fatalna porażka. Serwis kilka razy do roku. Zawsze coś. To już te na F się prezentują o wiele lepiej. Żadnych dodatkowych wizyt. Dodatkowo korozja, szczególnie dolne krawędzie drzwi.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jedyne co jakoś działa oprócz skrzyni biegów. Jak na razie odpala jak zobaczy kluczyk, nawet w najsroższe mrozy przy jednej uszkodzonej świecy żarowej.
4,0
Skrzynia biegów
Jak na razie bez zarzutu. Działa płynnie i sprawnie.
3,0
Układ jezdny
Układ kierowniczy normalny, bez zaskoczeń. Zawieszenie trzyma i amortyzacja normalnie, trochę twarda.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność z pozycji kierowcy doskonała. Wysoka pozycja, duże przeszklenie.
3,0
Ergonomia
Mogło by być lepiej. Jest akceptowalna. Brak podłokietnika to nieporozumienie.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja dobrze, ogrzewanie również. Wymiana skraplacza klimy na nowy. Oryginalny drogi i wadliwie skonstruowany - musi ulec awarii.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest sporo
3,0
Wyciszenie
W czasie jazdy od silnika słychać niewiele, za to koła - dość mocno.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety częste wizyty w serwisie windują koszty utrzymania w górę jeśli chcemy utrzymać wszystko na tip top
3,0
Stosunek jakość/cena
Zdecydowanie wypada na niekorzyść w porównaniu z innymi pojazdami. Zdecydowanie lepiej wypada Honda Jazz.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Korozja dolnych partii drzwi pod masą uszczelniającą. Częste przepalanie żarówek. Awarie modułu komunikacyjnego w pętli światłowodowej. Moduł po fotelem kierowcy.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
35 tysięcy kilometrów i wymiana kompletu tarcz i klocków. Oryginalne są po prostu do niczego. Częste zapiekanie przednich hamulców. Uszkodzenie skraplacza klimy, konstrukcja musi po prostu ulec awarii. Zamienniki w obydwóch przypadkach tańsze i lepsze jakościowo.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 180 CDI 109KM 80kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Mercedes Klasa A W169 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mercedes Klasa A W169 Limuzyna