Silnik
: Zatkanie zaworu recyrkulacji spalin po przebiegu 41.000 km
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
Automat.
W konfiguracji z tym silnikiem - rewelacja
4,0
Układ jezdny
Zdecydowanie polecam opcję : "zawieszenie zwiększające prześwit"
Komfort
4,0
Widoczność
Prawie idealnie poza tym, że słupki A są wyjątkowo masywne co wiąże się z ich szerokością a co dalej za tym idzie z ograniczeniem widoczności, oraz kiepsko zbierająca wycieraczka tylnej szyby
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu doskonale, z tyłu nieco gorzej
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie zużycie paliwa przy przebiegu głównie po zatłoczonych ulicach stolicy to 7.1 l/100km (ostanie 3.500km).
Doskonale jak na 140KM
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena dodatków (m.in tunung Brabusa) podwoiła niestety wartość samochodu ale samochód wart jest swojej ceny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ciągu 2 lat jedna awaria uniemożliwiająca dalszą jazdę, drobne usterki wynikające z "choroby wieku dziecięcego" (znamienne dla nowych niemieckich samochodów) błyskawicznie usunięte przez serwis (wyłącznie zmiana softu)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zatkany zawór recyrkulacji spalin pomimo tankowania wyłącznie ON Ultimate na stacjach BP
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 200 CDI 140KM 103kW
[l/100km]