Silnik
: Charakterystyka silnika i zestrojenie skrzyni biegów na pewno na plus. Mały minus za kulturę pracy silnika.
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura pracy mogła by być wyższa. Bardzo fajna charakterystyka silnika - ciągnie od najniższych obrotów, choć demonem mocy nie jest.
5,0
Skrzynia biegów
Świetna skrzynia. Precyzyjna, dobrze zestrojona.
4,0
Układ jezdny
Nie jest to sportowe zawieszenie, bo nie dla sportowych doznań powstał ten samochód. Zawieszenie jest bardzo komfortowe, ciche. Przy dużych prędkościach hałas nie nasila się znacząco. Zrobione 25 tys. i póki co, żadnych oznak zużycia, stuków itp.
Komfort
5,0
Widoczność
Wysoka pozycja za kierownicą, stosunkowa niska linia okien. Widoczność doskonała.
5,0
Ergonomia
Wszystko jak należy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie działa niemal natychmiastowo, natomiast klimatyzacja musi troszkę popracować, żeby zrobiło się chłodno.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód wbrew pozorom bardzo, bardzo przestronny.
4,0
Wyciszenie
Jedną rzeczą, która trochę psuje ogólne odczucie jest nie najwyższa kultura pracy silnika, szczególnie na niskich obrotach i postoju.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8.5/6.0
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 180 CDI 109KM 80kW
[l/100km]