Jak na zastosowany system cr silnik - klekot powinno być dużo lepiej. Na ciepłym jest dużo lepiej ale i tak chodzi ja na pompowstryskach
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu - manual, czysta przyjemność
3,0
Układ jezdny
Zdecydowanie za twardy na tak krótki samochód. Przy założeniu że to auto kobiece - polecam biustonosz uciskający:) Amory trzymaja nadal (140 tys km) .Lączniki stabilizatora wymienione 3 razy - idzie znieść sa po 70 zł.
Komfort
5,0
Widoczność
Duża powieszchnia szyb i wysoka pozycja kierowcy - super
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nietypowe rozwiazanie klimy , nawet jak jest wyłączona dziala na 2% swojej mocy, szkoda łożysk
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trzeba sie przyzwyczaic do nietypowej pozycji kolankowo - łokciowej na tylnym siedzeniu
2,0
Wyciszenie
Jak na mercedesa można sie spodziewać wiecej. Silnik cdi daje znac o sobie. Do czasu do czasu trzeba podokręcać plastyki - hałasuje schowek , deska rozdz., tylne zagłówki - brak pomysłow - najlepiej wyjąć:)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po chip tuningu 115/93.2 KM i 265/187 Nm trasa do 120 KM/h max 5 l. W mieście jak ciśniesz nawet 7l
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie padła tylko przepływka ( po 138 tys km, rolki napinacza paska klinowego, 138 tys km. zawor egr (czyszczenie 143 tys km) Poza tym ok
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez problemów
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CDI 90KM 66kW
[l/100km]