Bardzo się rozczarowałam tym samochodem, jest to taki plastikowy samochodzik, nadkola ma plastikowe, częste naprawy u mechaników, dużo nerwówki
Wrażenia
3,0
Silnik
Bardzo przeciętnie, nie tego się spodziewałam.
2,0
Skrzynia biegów
Mam wrażenie, że zaraz się rozsypie, biegi wyskakują.
2,0
Układ jezdny
Buja się jak kolejka linowa, słaba przyczepność na drodze, strach jeżdzić nim szybciej jak 100/h. Częste stuki w zawieszeniu, niektóre niewiadomego pochodzenia.
Komfort
3,0
Widoczność
szerokie słupki z przodu, ale to w każdym samochodzie normalka, względna widoczność
3,0
Ergonomia
Bardzo brudząca się deska rozdzielcza, od kropli wody tworzą się już zacieki, poza tym nie mam zastrzeżeń.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo słaba, wentylator już na 2 wyje, jakby miał zaraz się spalić, prawdopodobnie zaraz by to nastąpiło znając ten samochód:) Na postoju ogrzewanie wcale nie daje efektu, w czasie jazdy również słabo, w samochodzie zimno, niewiele lepiej niż na zewnątrz, w lecie chłodzenie - porażka, lepszy byłby efekt, jakbym się wachlowała gazetą:) Szyby strasznie parują.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jeszcze względnie, z tyłu może usiąść wygodnie jedynie dwoje małych dzieci
2,0
Wyciszenie
Bardzo słabo, wszystko słychać, plastiki trzeszczą, siedzenia trzeszczą, silnik wyje nieprzeciętnie już od najniższej szybkości, zapewne wina przepływki, ale to świadczy, że samochód słabo wyciszony.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jedyny plus tego samochodu - niskie zużycie paliwa, jednak ceny napraw nieprzeciętne, nie mówiąc już o cenach części, które są produkowane chyba przez kosmitów i transportowane na Ziemię:) Zazwyczaj każdy mechanik, który zobaczy, że przyjechałeś Mercedesem policzy ci więcej niż jakbyś jeżdził mniej prestiżowym samochodem. Zazwyczaj myśli:"Skoro stać cię na kupno Mercedesa, to stać cię na jego utrzymanie":)
1,0
Stosunek jakość/cena
W życiu nie kupiłabym nowego Mercedesa, to nie są już te Mercedesy co kiedyś, nie dajcie się nabrać na jego ładny wygląd, chyba, że macie pełną kabzę pieniędzy. Jakość zerowa w stosunku do ceny.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Cała masa drobiazgów, zawsze coś ci zaserwuje twój Mercedesik, jednak koszty takich drobiazgów są porównywalne do kosztów poważniejszych napraw w mniej prestiżowym samochodzie. A więc płacz i płać.:) Drobny "stuk" w zawieszeniu kosztował mnie 500 zł - część tylko dostępna w salonie Mercedesa, prostowanie alufelgi po znajomości 100 zł, przepływomierz nie w salonie 400 zł, problem z zamkiem centralnym ok 100 zł, popękane plastiki, odpryski lakieru itp itd,
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Częste stuki w zawieszeniu, problemy ze skrzynią biegów, padnięta turbina, problemy z czujnikami, z elektroniką.Koszty naprawy nieprzeciętne, można by było kupić już za to samochód.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CDI 90KM 66kW
[l/100km]