Silnik
: Wtryskiwacze wycieki, Pasek wieloklinowy, Sprzęgło
Zawieszenie
: Amortyzatory, sworznie
2,0
Całokształt
Autko ładnie wygląda, mało pali ma nawet znaczek mercedesa i to by było na tyle. Oszczędności na paliwie bardzo szybko wydasz na serwis :)
Szczerze odradzam zakup tego samochodu a zwłaszcza starszego tzn powyżej 100tys km.
Bardzo drogie koszty naprawy i to nie w autoryzowanym serwisie.
Ze względu na to że brak jest dostępu do silnika większość napraw wykonuje się po wyjęciu silnika lub opuszczeniu.
Bardzo twarde zawieszenie jazda po polskich dziurawych drogach to prawdziwe wyzwanie.
Fotele przez pierwszą godzinę jazdy są ok ale później strasznie bolą plecy 3 godziny jazdy tym autem to już naprawdę maks moich możliwości i mojej rodziny.
Dźwignia kierunkowskazów strasznie ciężko działa dosłownie jak w traktorze.
Ogólnie autko oceniam bardzo miernie nie polecam nikomu.
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
1,0
Układ jezdny
Straszna lipa na polskie drogi auto się nie nadaje.
Strasznie rzuca na dziurach. Zawieszenie jest bardzo twarde jazda bardzo męcząca.
Komfort
2,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Wyciągane fotele są ok.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto mało pali jednak lwia część wydatków to naprawy.
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
- Końcówka wajchy zmiany biegów rozsypała się
- Dźwignia kierunkowskazów uszkodzona długie same się załączają
- Dźwignia podnoszenia fotela pasażera oderwała się
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
- Wyciek spalin z wtryskiwacza podczas sprężania, brak dostępu duże bardzo duże koszty wymiany 3000pln
- Przednie i tylne amortyzatory
- Sprzęgło bardzo drogo
- Pasek wieloklinowy + wszystkie rolki + napinacz + regeneracja alternatora(łożysko) 2800pln
Wszystkie naprawy w serwisie wiążą się z demontażem silnika brak dostępu
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CDI 90KM 66kW
[l/100km]