ogrzewanie naprawdę wydajne, gorzej z klimą - czasami nie daje rady
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu może być, z tyłu miejsca naprawdę bardzo dużo,
fotele arcyniewygodne, a z tyłu to w zasadzie ławka
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
totalna katastrofa: alternator ( wymiana x2, x 1 naprawiany)- w końcu kupiłem osłonę pod silnik - szkoda że przy zakupie nie oferują tego w salonie,
łączniki stabilizatora ( przestałem liczyć ile razy były wymieniane ), szczęki hamulcowe ( x1 wymiana ), zaciski hamulcowe ( x3 wymiana), akumulator ( x1 wymiana ), wahacze - komplet ( x 1 wymiana ), kolumna kierownicza ( x1 wymiana ), malowanie maski ( wada lakieru - na gwarancji ), rolki paska ( x 3 wymiana - to prawdopodobnie wina braku osłony ), sprężarka klimy (x 1 wymiana ), sworzeń wahacza (x1 - niezależnie od wahaczy ), końcówki drążka kierowniczego ( x 1 wymiana ), do tego problemy ( ale to tylko w ASO - z ustawieniem geometrii ),
dzisiaj zauważyłem - korozja na drzwiach od strony kierowcy ( dolny róg ),
w oczy rzuca się niedbałe spasowanie--- spore różnice w szczelinach drzwiowych - przedstawiając sprawę obrazowo - od strony kierowcy szczelina między drzwiami przednimi a tylnymi węższa niż szerokość kluczyka natomiast od strony pasażera - szerokość kluczyka plus milimetr - półtorej, nadto od strony pasażera drzwi pasażera po zamknięciu wystają odrobinę poza linię drzwi tylnych a tylne poza słupek
lakier się powycierał na słupkach przy wszystkich drzwiach - widoczne po otwarciu drzwi,
auto było kupione w Polsce u dealera jako nowe
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 82KM 60kW
[l/100km]