Auto inne niz wszystkie. Można kochać lub nienawidzieć. Nic pośredniego.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na tą pojemność i moc jest nieźle.
5,0
Skrzynia biegów
Króciutkie przełożenia, precyzyjna.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie za twarde na polskie drogi, za to świetne trzymanie się na zakrętach, pomaga kontrola trakcji.
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki przednie zasłaniają nieco widoczność. Do tyłu - trzeba wyciągnąć srodkowy zagłówek wtedy jest OK.
4,0
Ergonomia
Wszystko na jednym przełączniku, kierunki/długie/spryskiwacz/wycieraczki. Czasem gdy sprawdzam temperaturę zewnętrzną lub dystans poprzez naciśniecie guzika po lewej stronie wskaźników przypadkiem haczę o tę uniwersalną wajchę. Dodatkowo podłokietnik tylko w najniższej pozycji, przy podniesionym wyżej można połamać nadgarstek przy zmianie biegów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
półautomat, klima rewelacja, gorzej ogrzewanie, jak juz nagrzeje do nastawionej temperatury zaczyna leciec zimne powietrze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająca, wysoka pozycja siedzenia w aucie.
5,0
Wyciszenie
cichutko
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dość wyskie spalanie w miescie ok 8/9 l. Na trasie przy spokojnej jeździe niewiele ponad 5l. Koszty np klocki przód w ASO z wymianą c.a. 500 pln. Poza ASO 120 pln ze wszystkim. Jednak trzeba sie troche naszukać tanich częsci.
4,0
Stosunek jakość/cena
stosunkowo drogie jednak za tą cenę dostajemy z pewnościa niepowtarzalne i niebanalne auto :-)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 82KM 60kW
[l/100km]