Karoseria
: Najlepszy miejski samochód w swojej klasie, przy czym bardzo pakowny i praktyczny jak przystało na mini vana. Celowo używam sława miejski, gdyż naprawdę to małe i zwrotne auto stworzone do łatwego parkowania, lecz ma dodatkowo tą przewagę,że kabina jest bardzo obszerna. Zapewnia znakomitą widoczność i wygodę dla każdego, dzięki ustawnym fotelom, w tym regulowanej tylnej kanapie. Zaskakuje także wielkością bagażnik. Największy w tej klasie aut. Samochód w założeniu producenta aspiruje do klasy Premium, tak więc jest solidnie wykonany, z dobrej klasy materiałów. Wystarczy zauważyć że nawet wnęka koła zapasowego, w moim przypadku zestaw naprawczy, wyłożona jest materiałem, nie ma tu gołej blachy jak w większości samochodów. Poza znakomitym wykonaniem na plus także ergonomia i prowadzenia samochodu. Wszystko pracuje leciutko, więc kobietom również się spodoba, zwłaszcza że autko wygląda sympatycznie, nowoczesna i jedyna w swoim rodzaju linia nadwozia, przypadnie do gustu każdemu, nie zestarzeje się. Całości dopełniają znakomite silniki. Osobiście uważam za najlepszy 1.4. Bezobsługowy, rozrząd na łańcuchu. Nie psuje się, jest cichu i zapewnia dobre osiągi. Przyśpieszenie jak w dużych autach z silnikami 2 litrowymi. Żądnych problemów z wyprzedzaniem. Z miejsca bardzo zrywny, jeszcze na 2 biegu mieszanie kołami hamuje kontrola trakcji, którą jak ktoś woli, przy mniejszych prędkościach można wyłączyć. Opinię swoją piszę mając doświadczenie w zawodzie mechanika a także porównanie ze wszystkimi minivanami w tej klasie rocznikowej i cenowej. Zastrzeżenia można mieć jedynie do dość sztywnego zawieszenia, które utwardzono po niechlubnym teście łosia. Ja nastawy fabryczne nieco poprawiłam. Rajdowcem nie jest. Wchodzą bez problemu większe koła, więc opony o wyższym profilu potrafią zdecydowanie lepiej niwelować nierówności drogi.