Inne
: zaskoczyło mnie wszystko, oczywiście w negatywnym tego słowa znaczeniu.
3,0
Całokształt
Kupiłem to auto z mieszanymi uczuciami ( bo żona się napaliła) 8 lat temu jako 3 latka z przebiegiem nieco ponad 60 tyś km. Na początku jakoś to jeździło, a na dzisiejszą chwilę, mimo, że dbam o swoje samochody to strach w to wsiadać, wszystko w nim się telepie, trzeszczy i rzęzi. Ten produkt to porażka mercedesa.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik straszny niewypał, na tak lekkie autko mające ponad 80KM, powinno fajnie rwać do przodu, a tu? straszny muł, dół bardzo słaby, a przy kręceniu w baku robi się wir ponad 10l/100km
3,0
Skrzynia biegów
po 180 tyś km wajcha jest już tak wyrobiona, że nie wiadomo czy wrzuciliśmy 1 czy 3, 2 czy 4 porażka.
2,0
Układ jezdny
test łosia mówi sam za siebie, auto jest niestabilne w zakrętach, bardzo prowadza w koleinach, podatne na podmuchy wiatru lepiej nie szarżować, bo można się zdziwić.
Komfort
5,0
Widoczność
tu jest ok.
1,0
Ergonomia
ergonomia? porażka, a nie ergonomia, brak normalnej wajchy od wycieraczek, włącznik od tylnej wycieraczki na desce rozdzielczej, przełączniki od szyb koło ręcznego, przłącznik od przebiegu dziennego też w najdurniejszym możliwym miejscu, regulacja lusterek na środku deski rozdzielczej - ludzie w tym aucie jest wszystko źle i na odwrót, dobrze, że przynajmniej jest normalny ręczny, a nie jak w innych merolach ręczny jest obsługiwany nogą.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimy nie mam więc się nie wypowiem, ale ogrzewanie to też jakiś wymysł chorego człowieka, nie da się ustawić nadmuchu jednocześnie na nogi i szybę - śmieszne wręcz żałosne. Szyby parują jak wściekłe.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
małe auto to i cudów nie można się spodziewać.
3,0
Wyciszenie
może jak był nowy to był cichy, ale silnik wyraźnie słychać, plastiki grają jak niezłe radio, a wiatr w uszczelkach pięknie świszczy.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
części drogie, silnik 1.4 a żre jak 1.8.
1,0
Stosunek jakość/cena
za stosunek jakość cena daję niedostateczny bo mniej się nie da. Myślę że fiat panda zapewni większą ergonomię, większą bezawaryjność o kosztach serwisu i części nie wspominając.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
łożyska kół wymieniane przy 100 tyś, teraz ma 180 i już ładnie huczą, 2 czujniki ABS-u do wymiany - aktualnie ABS nie działa, zawieszenie robione przy 120 tyś - już się znowu odzywa. Porażka
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Maglownica się kończy - to ma być mercedes dajta spokój.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 82KM 60kW
[l/100km]