prawie doskonała - małe mankamenty to sekunda zadumy nad przyspieszeniem i czasem szarpnięcie przy hamowaniu (jakby redukcja biegu w dziwnym momencie)
4,0
Układ jezdny
układ takiego auta zawsze musi być kompromisem między miękkim zawieszeniem terenówki i sztywnym mocnego szybkiego auta - jest ok!
Komfort
4,0
Widoczność
kształt auta stwarza pewne ograniczenia, jest dobrze
5,0
Ergonomia
cholernie praktyczne auto - do przesady ;)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
na razie ogrzewanie - podstawowa wersja układu ogrzewania/klimatyzacji spisuje się ok, choć czasem muszę korygować ją manualnie (kwestia gustu pewnie), czasem zbyt mocno szumi nawiew (albo zbyt cichy jest silnik ;) )
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dziwna sprawa - miałem problem ze znalezieniem odpowiedniej pozycji stóp, jest wrażenie, jakby cały układ pedałów był przesunięty za bardzo w lewo, być może kwestia przyzwyczajenia do Audi. Brakuje podstopnicy na lewą stopę (automat). Przestrzeń pasażerska z tyłu skromna - ale nie takie były moje potrzeby - liczyłem się z tym.
5,0
Wyciszenie
Noooo tu duże brawa - nie słyszałem cichszego diesla. Wnętrze jest bardziej wyciszone niż w mojej poprzedniej A6 3.2 benzyna...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jest bardzo różne, w zależności od sposobu jazdy. Dane fabryczne bardzo zaniżone. Nie mam lekkiej nogi, moje minimalne średnie spalanie na długiej trasie w trudnych warunkach (śnieg, gołoledź) to 6,9l, przeciętnie jednak około 10 l
4,0
Stosunek jakość/cena
mógłby być z 50 tys. tańszy...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mały przebieg, napiszę komentarz jeszcze raz po 15 tys. km, ale i tak lepiej niż nowa FABIA i GOLF, które kiedyś nabywałem
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
mały przebieg, napiszę komentarz jeszcze raz po 15 tys. km