Szukaj

Ocena kierowcy - Mercedes GLK Off-roader Facelifting

Alan, 10 lat temu
Silnik 220 CDI BlueEFFICIENCY 170KM 125kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 34 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mercedes GLK Off-roader Facelifting 220 CDI BlueEFFICIENCY 170KM 125kW 2012-2015 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : poprzednio jeździłem benzyną 2,6, przyznam że nie przywykłem do spalania ok 8,0 litra/100 km, dla mnie to wąchanie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : piszczy klapa przy zamykaniu
5,0
Całokształt
Auto jest prawie nowe, ale przy tym przebiegu absolutnie brak jakichkolwiek awarii. Nie jest to G klassa ale typowy SUV do miasta i trasy
Wrażenia
5,0
Silnik
Auto przyspiesza 8,8 do do 100/h ale żeby to osiągnąć trzeba automat przełączyć na sport lub na manetki. Silnik nawet gdy jest zimno nie hałasuje jak Pajero :)
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest płynna dla osób którzy nie mieli CVT, tak się składa, że Żona jeszcze Lancera w CVT i tam nie sposób odróżnić kiedy bieg został zmieniony, w GLK potrafię policzyć każdy po kolej
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny podobny do mniejszej generacji SUV i nie mam tu na myśli plebejskich modeli, mogę porównać z X3 i XC60 - właściwie trudno znaleźć różnicę. Jeździłem X5 na pneuma ale nie mogę tego porównywać z GLK więc ogólnie jestem zadowolony. Tył lekko twardy.
Komfort
5,0
Widoczność
Dałem doskonale bo nie było Perfekcyjnie, lepiej chyba tylko w G classe
4,0
Ergonomia
mam 190 cm wzrostu i w BMW X3 było wygodniej, ale ...:)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa świetnie, jedyna uwaga to użytkownik powinien wyrzucić standardowy filtr kabinowy, on nic nie filtruje i w korku wyczuwa się spaliny innych aut. Filtr węglowy pomaga
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie jest to wielkie auto ale wygodnie
5,0
Wyciszenie
No teraz to mógłbym napisać elaborat, jeżeli ktoś użytkował innego diesla i nie było to V6 to GLK wyciszony doskonale. W takiej sytuacji zawsze porównuję z Pajero zimą - klekocze jak Ursus na rozruchu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No cóż, będę nie obiektywny bo auto na gwarancji, ale miałem ostatnio E klasę i serwis nie zabija cenami
4,0
Stosunek jakość/cena
ten typ samochodów jest wg mnie 30% droższy niż jego rzeczywista wartość, przypominam że ta sama skrzynia biegów, silnik, osprzęt jest w C klasie, tutaj wyjątkiem jest 4Matic i może on tak podnosi cenę
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Usterek brak, ostatnio akcja serwisowa z wtryskiwaczami ale zrobiłem ją bo nalegali, ja nic nie odczuwałem. Sorki jedna usterka, jak zamykam klapę bagażnika to słyszę pisk pneumatycznego systemu - chyba zareklamuje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mercedes GLK Off-roader Facelifting