Inne
: Rewelacyjne jak na tą kategorię aut zużycie paliwa.
5,0
Całokształt
Duża satysfakcja z jazdy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Brakuje mocy przy przyspieszaniu z prędkości ponad 100 km/h (auto \"trochę waży\"). W codziennej jeździe wystarczający. W trybie sport całkiem żwawy.
3,0
Skrzynia biegów
Działa z lekkim opóźnieniem, trzeba się przyzwyczaić, komfortowa.
4,0
Układ jezdny
Komfort bardzo duży. W zakrętach nieco się wychyla (duże auto). Generalnie bez zarzutu. Stały napęd 4x4 w tym aucie, w codziennej eksploatacji, zwłaszcza w zimie jest rewelacyjny.
Komfort
5,0
Widoczność
SUV. Widoczność b. dobra dzięki wysokiej pozycji.
4,0
Ergonomia
Bez większych problemów. I-Drive w BMW bardziej intuicyjny. Brak przycisku redial dla telefonu ?!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja w trybie auto trochę wieje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni pod dostatkiem na każdym miejscu. Bagażnik w codziennej eksploatacji wystarczający. Na wyjazdy wakacyjne z kompletem pasażerów wskazany bagażnik dachowy.
4,0
Wyciszenie
Przy wyższych prędkościach (<150 km/h) jak na Mercedesa nieco głośny (szumy powietrza i silnik), ale to i tak cisza w porównaniu z autami typu VW, czy Toyota.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zaskakująco oszczędny. Po przejechaniu 10 000 km spadło zużycie paliwa. Przeciętna jazda 1/3 w mieście 2/3 w trasie. Średnio 7,0-7,5 l/100 km. Jazda ekstremalnie oszczędnie na trasie udało się zejść poniżej 5 l/100 km. Agresywna jazda w trasie 9 l/100 km. Autostrada (D) prędkość 160 km/h 8,5 l/100 km. Miasto ok. 9 l/100 km.
Generalnie jak na dość duże auto, z silnikiem powyżej 2l, ze stałym napędem na 4 koła i automatem to rewelacja.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak na tę klasę aut bez zarzutu. Cena katalogowa wysoka, ale udało się wynegocjować b. duży rabat.