Bardzo wygodne, rodzinne auto. 400D nie brakuje pary nawet na trasie. Dobre przyspieszenie z każdej prędkości.
Dużym minusem są hamulce. Za słabe do tej masy i silnika. Rozpędzić jest go łatwo, ale na hamowanie trzeba sobie zostawić margines.
Wrażenia
5,0
Silnik
Złoty środek między osiągami a spalaniem.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze reaguje na gaz. Nie czuję laga jak np. w nowym Q7.
4,0
Układ jezdny
Lekki ponton, nawet na zawieszeniu ze sprężynami stalowymi (brak pneumatyki) i na kołach 21 cali. Tak ma być. Nie oczekiwałem doznań jak w gokarcie.
Dużym minusem są hamulce. Za słabe do tej masy i silnika. Rozpędzić jest go łatwo, ale na hamowanie trzeba sobie zostawić margines.
5,0
Karoseria
Generalnie OK. Samochód przypłynął z fabryki z kilkoma drobnymi brakami, które udało się zamaskować podczas nakładania ceramiki.
Komfort
5,0
Widoczność
W porządku. Słupki A akceptowalnej wielkości. Na pewno lepiej niż w mini vanach, gdzie nie widać nic na boki...
4,0
Ergonomia
Bardzo w porządku. Wszystko pod ręką. Wielki minus za ładowarkę indukcyjną. Duży telefon ledwo się tam mieści, a żeby go wyjąć trzeba się nagimnastykować. Powinno to być inaczej rozwiązane.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie zauważyłem problemów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj jest to lider w swojej klasie. Wygoda na kanapie jest wspaniała, chyba że ma się 2 metry, to wtedy jest wrażenie siedzenia trochę za nisko.
5,0
Wyciszenie
OK, choć nie mam dodatkowej izolacji szyb.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trudno powiedzieć. Na razie tylko tankowanie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Zawsze może być taniej:)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co, nie ma żadnych problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co - brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.9 400d 330KM 243kW
[l/100km]