Zawieszenie
: Jazda powyzej 160 km/h to sama przyjemnosc.
3,0
Całokształt
Mogacy sie podobac design i swietne prowadzenie nie niweluja brakow w praktycznosci i mechanice. Doskonaly na trase, w miescie raczej niewygodny.
Wrażenia
2,0
Silnik
Niska kultura pracy, zwlaszcza na zimnym silniku. Niespecjalnie dobre zestrojenie z automatem. Dosc glosny w kabinie jak na klase premium. Osiagi i konsumpcja OK.
4,0
Skrzynia biegów
Siedmiobiegowa skrzynia robi, co moze, ale zestrojenie z silnikiem pozostawia wiele do zyczenia.
4,0
Układ jezdny
Bardzo twarde, sportowe zawieszenie jest rewelacyjne na autostradzie, ale w miescie trzesie.
Komfort
3,0
Widoczność
Albo widocznosc, albo sportowa sylwetka. Tu jest raczej to drugie.
4,0
Ergonomia
Bez wiekszych problemow. Do polozenia hamulca recznego i dzwigni skrzyni biegow mozna sie przyzwyczaic. Problemem jest zapinanie dzieci w fotelikach z tylu, jako ze klamry pasow sa zakrzywione i kazdorazowe ich wpiecie wymaga przesuniecia fotelika na bok. Zachodzace na tyl pojazdu tylne drzwi sa szerokie i powoduja, ze wyjmowanie dzieci z tylu w garazu lub na parkingu jest trudne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzezen. Ogrzewanie siedzen dziala szybko, ogrzewanie postojowe jest sprawne, pilot ma dosc duzy zasieg.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciasno. Kierowca o wzroscie 185 cm musi rywalizowac o miejsce z dwulatkiem w foteliku.
2,0
Wyciszenie
Szum powietrza za oknem powyzej 80 km/h i dosc glosny silnik.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik jest oszczedny.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.1 220 CDI 170KM 125kW
[l/100km]