Zgrabny, dynamiczny samochód do miasta. Na dłuższe wyjazdy rodzinne zakładam boxa. Chciałem kupić coś 0pwiększego ale jak pomyślę, że wozilbym powietrze to kupiłem GLA. Z zalet napęd, silnik, zawias. Z wad widoczność i deficyt miejsca na tylnej kanapie .
Wrażenia
5,0
Silnik
Płaski przebieg momentu i 80% mocy dostępne od 1200 obrotów. Jak w dieslu.
4,0
Skrzynia biegów
Tryb eko zamula, sport wciska w fotel. Zazwyczaj jeżdżę na manualu.
5,0
Układ jezdny
Jak przyklejony. Start spod świateł w 4matic to bajka. Żadnego uślizgu. Łatwy w kontroli. Wcześniej daje znaki, że dotarliśmy do granic możliwości. Nie jest to terenówka ale duże katy natarcia i zejścia powodują, że jest dzielny w terenie.
4,0
Karoseria
Jedyne mankamenty to wysoki próg przy wejściu i wrażenie wozu pancernego na tylnych siedzeniach. Małe okienka. Ale jak coś ma wyglądać ładnie t najczęściej nie jest funkcjonalne
Komfort
3,0
Widoczność
Z przodu na masce widać przetłoczenia co może być uciążliwe nocą w mieście. Słaba widoczność do tyłu
5,0
Ergonomia
Nie ma się do czego przyczepić
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Odparowanie szyby nie jest równomierne. Ogrzewanie działa już po 30 sek od odpalenia
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ciszaaaa
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mówią, że dużo pali. Koło 9/100 z silnikiem 211 ps i napędem 4matic to nie jest dużo
2,0
Stosunek jakość/cena
Jak to u mercedesa. Tanio nie jest. Za tą kasę można kupić 2 podobne samochody.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie żadnych.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie żadnych
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 250 211KM 155kW
[l/100km]