Przesiadłem się z Tesli M3LR. Komfort bez porównania. Obawiałem się napędu na tyl. Właśnie wróciłem z gór. Gdzie był snieg i lod na drodze nawet gdy próbowałem go wyprowadzić z równowagi po sekundzie systemy wracały na tor jazdy(warto dodać że tesli LR nie da się wyprowadzić
Wrażenia
5,0
Silnik
Niskie zużycie. Osiągi jak w porządnym aucie spalinowym....
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Oceniam tak samo jak TM3 tylko bardziej komfortowy
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Mała szyba tyl ale idealnie w niej widać drogę....
5,0
Ergonomia
Zmiana biegów ok. Przyciski w sam raz . Inteligentna rekuperacja - super
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czasami trochę brakuje mocy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Do 2 mnigdzie nie ma problemu z pozycja
5,0
Wyciszenie
Perfect
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena nie wyższa ale towar dużo lepszy
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zużycie prądu dla silnika 300 245KM 180kW
Średni zasięg
467km
Średni maksymalny zasięg
500km
Średni minimalny zasięg
300km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
600km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
26,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
4,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania