Super. Max moment obrotowy od 0, przyspiesza liniowo. Żaden silnik spalinowy tego nie potrafi.
5,0
Skrzynia biegów
Super, bo niema skrzyni biegów. Dzięki temu reakcja jest natychmiastowa i bardzo płynna.
5,0
Układ jezdny
Ok
5,0
Karoseria
Linia nadwozia bardzo mi się podoba.
Komfort
5,0
Widoczność
Ok. A do tego jeszcze kamera 360 .
5,0
Ergonomia
Wszystko na właściwym miejscu. Są fizyczne przyciski i przełączniki , jest też sterowanie głosowe po Polsku.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie działa niezależnie od silnika, dzięki temu działa od razu. A nawet wcześniej ,zanim wsiądziemy do samochodu. Można je uruchomić z kluczyka , albo ustawić temperaturę w aplikacji zdalnie lub o godzinie odjazdu, wtedy wsiadamy już do nagrzanego samochodu zimą ,Lub schłodzonego latem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie jest nawet za dużo.
4,0
Wyciszenie
W samochodzie jest bardzo cicho, brak wibracji i dźwięku silnika, przez to odgłos opon i zawieszenie jest dominującym dzwienkiem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tyko energia i nic więcej. Przegląd po roku zupełnie zbędny . Parkowanie w mieście 0. Zużycie hamulców po 2 latach serwis określił na około 4%.
5,0
Stosunek jakość/cena
W 2021 to był najtańszy elektryk z napędem na 4 koła dostępny w Polsce. Full wersja.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Absolutnie nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Absolutnie nic
Zużycie prądu dla silnika 300 228KM 168kW
Średni zasięg
367km
Średni maksymalny zasięg
350km
Średni minimalny zasięg
350km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
400km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
40,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
4,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania