265 KM z momentem 620 NM daje poczucie większej mocy niż w rzeczywistości. Szczególnie w trybie SPORT.
4,0
Skrzynia biegów
Generalnie ok. Jednak dynamiczna jazda do wysokich obrotów z wyhamowaniem po wkręceniu na 3000 obrotów powoduje nieprzyjemny efekt zmiany biegów z odczuciem lekkiego uderzenia w skrzyni.
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny o zadziwiająco ciasnym skręcie jak na prawie 5 metrowe auto.
5,0
Karoseria
Po prostu piękna
Komfort
4,0
Widoczność
Trzeba się przyzwyczaić, ale to coupe "tak ma mieć"
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu. Jedyny mankament to podłoga w bagażniku unosząca się do góry w tylnej jego części.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawdza się, niestety mój model nie ma elektrycznie ogrzewanej szyby przedniej, a parkuję pod "chmurką".
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak to w niskim coupe, szczególnie z tyłu. Trzeba nauczyć się na nowo wsiadania do samochodu, szczególnie gt np. na parkingu nie można otworzyć drzwi do końca.
4,0
Wyciszenie
Do 130 km/h jest dobrze. Przy 180 km/h robi się znacznie głośniej, dalej jest już nieprzyjemnie głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Umiarkowanie
4,0
Stosunek jakość/cena
Zadowalająca. Kupiłem używany więc nie narzekam, ta jakość była warta ceny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobnostka w elektronice (nawet nie wiem co)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 350 CDI BlueEFFICIENCY 265KM 195kW
[l/100km]