Zawieszenie
: Szybkie zużycie zawieszenia na naszych drogach
5,0
Całokształt
Bardzo przyjemny samochód, na pewno bym kupił jeszcze raz. Dlatego zdecydowałem się na następce, który jest wykonany ze słabszych materiałów niż CLK ;/
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny, elastyczny i ekonomiczny.
5,0
Skrzynia biegów
Gładko zmienia przełożenia, czasem lekko szarpnie z 1 na 2, ale 7 przełożeń sprawuje się fantastycznie.
5,0
Układ jezdny
Wersja avangarde na profilu 45 jest sztywna i twarda w porównaniu z E Coupe C207.
5,0
Karoseria
Po 15 latach ani grama rdzy, podwozie też super zabezpieczone
Komfort
5,0
Widoczność
Duży plus to brak słupa B. Duża przednia i tylna szyba. Widoczność bardzo dobra
4,0
Ergonomia
Wygodne fotele, na desce rozdzielczej wszystko pod ręką. Nawigacja umiejscowiona trochę za nisko i największy minus to brak uchwytów na kubki z przodu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto bardzo szybko się nagrzewa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca dla kierowcy i pasażera jest sporo, gorzej wygląda sytuacja na tylnych fotelach ale to w końcu Coupe
4,0
Wyciszenie
Przez brak ramek w szybach przy większych prędkościach lekko szumi
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wymiana filtrów z 8,5l oleju to ok 500zł, dodatkowo padł sterownik turbiny 1200zł. Poza tym części typu łączniki stabilizatora, klocki pasują od mercedesa w203 także ceny przystępne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobre materiały do wykonania wnętrza. Super zabezpieczone podwozie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raczej brak
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Padł sterownik turbiny
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 (320 CDI) 224KM 165kW
[l/100km]