Jednostka trwała, ale trzeba pamiętać, że rowno 200tys i rozrząd do roboty.
Klapki kolektora także podlegają degradacji i trzeba je wymienić bądź wyrzucić.
Stały punkt programu to wycieki z pompy vacuum oraz chłodniczki oleju
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu, wymieniać trzeba jedynie olej.
4,0
Układ jezdny
Nie jest idealnie, znam lepiej prowadzące się auta.
1,0
Karoseria
Kompletny dramat, tylne nadkola z Ruda to standard, do tego dół drzwi.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 (280) 231KM 170kW
[l/100km]