Szukaj

Ocena kierowcy - Mercedes CLK W208 Coupe C208

psulecki, 5 lat temu
Silnik 2.0 Kompressor 163KM 120kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 250 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mercedes CLK W208 Coupe C208 2.0 Kompressor 163KM 120kW 2000-2002 - Oceń swoje auto
4,50
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Inne : wygoda!
Układ elektryczny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Ruda lubi te blachy :)
5,0
Całokształt
Wygodne, ciche i szybkie - czego więcej chcieć od coupe? Zawsze mi się marzył Mercedes, a CLK trafił się dosłownie przypadkiem, myślałem że będzie to C lub E klasa, a jakichkolwiek coupe nigdy nie byłem fanem... a jednak nie żałowałem wyboru ani przez chwilę!
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie odczuwa zmęczenia przy przyspieszaniu, ile by tam nie było na zegarze to zawsze da radę wycisnąć więcej. Jazda zawsze jest płynna, dosłownie!
5,0
Skrzynia biegów
Zmienia biegi bardzo płynnie i kompletnie bezgłośnie. Podczas jazdy ciężko usłyszeć "zbieranie się", chyba że mocno depniemy, aby np. wyprzedzić podczas już szybkiej jazdy.
3,0
Układ jezdny
Zbieżność to rzecz którą raz na jakiś czas trzeba zrobić, a ponoć ciężko ją w CLK ustawić idealnie. Zawieszenie się zużywa - no ale to normalna rzecz, szczególnie jak się nie lubi zwalniać przed "poziomymi policjantami" :) Jeśli chodzi o promień skrętu to bardzo dobry.
2,0
Karoseria
Rdzewieją, wszystkie CLK I generacji rdzewieją. Oczywiście, rozmawiamy o autach które mają 15-20 lat, cudów nie ma....
Komfort
5,0
Widoczność
Wrażenie jakby był cały przeszklony :) Wielka szybka z przodu, wygodne zaglądanie za ramię :)
5,0
Ergonomia
Daję maksymalną ocenę ponieważ z przodu jest po prostu super. Dużo miejsca, wygodny podłokietnik i wygodne trzymanie łokcia na drzwiach - to co lubię. Szkoda że brak regulacji wysokości kierownicy (może to tylko moja wersja), ale można nadrobić to wąskością siedzenia. Musiałem się przyzwyczaić do opuszczania szyb umieszczonego między siedzeniami - teraz nie mogę się odzwyczaić! W kierownicy wszystko co potrzeba.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, nawet na najwyższych obrotach pracuje w miarę cicho. Minusem może i jest brak ogrzewanej przedniej szyby w mojej wersji ale nawiew załatwia sprawę w parę sekund. Chłodzenie kiepsko, stawiam na zmęczenie materiału.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super! Z tyłu mało miejsca, do tego kanapa dzielona, ale to nie jest auto do zabierania całej rodziny na wakacje. Ba, udało mi się nawet w tym aucie zrobić małe co nieco... ;)
5,0
Wyciszenie
Nieprzyzwoite ciche auto. Na początku zdarzało mi się złapać na tym że nie byłem pewien czy silnik w ogóle chodzi :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poza laniem paliwa, jest super. No ale jak ktoś chce jeździć maksymalnie tanio, to sorry, ale nigdy to będzie to tak wygodnie i dynamicznie jak w Mercedesie.
5,0
Stosunek jakość/cena
To auto dzisiaj można dostać bardzo tanio - jeśli kogoś nie przeraża wiek auta to naprawdę warto!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Normalne rzeczy które się zużywają w innych autach będą się także tutaj zużywać - np. zawieszenie. Brak problemów z elektroniką.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 50 tyś km raczej średniego dbania o furę nie miałem żadnych poważnych usterek. Silnik i skrzynia nie do zajechania.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Kompressor 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mercedes CLK W208 Coupe C208 2.0 Kompressor 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
13,50 zł
8,8
l/100km
13,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Mercedes CLK W208 Coupe C208