Jest to zdecydowanie najlepsze auto jakim do tej pory jeździłem. Fakt zdarzają się usterki ale nie są one poważne. Auto troszke pali ale jak się kupuje taki samochód to trzeba się z tym liczyć. Ceny tych aut nie są w tej chwili zbyt wygórowane, ja za swój egzemplarz dałem 20000 PLN, rok 1998 z autentycznym przebiegiem 122000. CLK jeździ się naprawdę komfortowo chociaż przy tej mocy i wyważeniu auta trzeba trochę uważać na zakrętach ;). No i ponadczasowa linia.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje przyzwoicie jednak kiedy jest zimny szarpie przy przyspieszaniu. Komputer nic nie pokazuje, świece i przewody wymienione.
5,0
Skrzynia biegów
FANTASTICO ELECTRICO - skrzynia sprawuje sie bez zarzutu. Bardzo elastyczna. Na poczatku trzeba się przyzwyczaić do małych odległości (bocznych) pomiędzy biegami, szczególnie przy redukcji.
5,0
Układ jezdny
Idealny na polskie drogi. Jak sie stosuje oryginalne części bądź dobrej jakości zamienniki można długo pośmigać.
Komfort
3,0
Widoczność
Cóż to jest coupe ;>
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mistrzostwo świata. Szczególnie opcja Rest w klimatyzacji strefowej.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer z przodu mają sporo miejsca. Z tyłu hmm to jest coupe.
4,0
Wyciszenie
Mogło by być ciszej ale nie jest źle. Powyżej 100 km/h zaczyna troche szumieć.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek mocy do spalania jest do przyjęcia.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak juz pisałem w chwili obecnej można dostać egzemplarz w bardzo dobrym stanie w roczniku 1998 za 20000 PLN. Trzeba jednak troche poszukać ale jest to możliwe. Uważam, że nie jest to wygórowana cena.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po kilku miesiacach użytkowania usterkom uległy następujące elementy:
- mata fotela pasażera
- podświetlenie deski rozdzielczej
- moduł antenowy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie zanotowałem
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V Kompressor 192KM 141kW
[l/100km]