Niezawodne i bardzo ładne auto. Jedyny minus to rdza i relatywnie słaby, ale bezawaryjny silnik i automatyczna skrzynia.
Wrażenia
4,0
Silnik
Prosty, bez kompressora, niezawodny. Niestety w połączeniu z automatem zamula auto. Nie ma co startować na światłach z innymi.
5,0
Skrzynia biegów
Mój mechanik od skrzyń automatycznym mówi, że to jedna z najlepszych skrzyń w historii motoryzacji. Bezawaryjna - co nie oznacza, że bezobsługowa.
5,0
Układ jezdny
Na początku musiałem zrobić poduszki w tylnych sankach bo auto trochę latało po drodze. Miałem jakieś obniżone zawieszenie o 2cm - lepiej przez to wyglądał.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na coupe - bardzo komfortowe auto. Wygodne siedzenia i łatwy dostęp do wszystkiego.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działała jak należy - bez uwag.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie oceniam w punktu widzenia 4. os. rodziny, bo nie do tego jest to auto przeznaczone, chociaż i tak ze dwa razy nad morze jechaliśmy nim i bagażnik pomieścił wszystko co trzeba. Podsumowując - dla 2 osób rewelacja, ale z tyłu i tak bezproblemowo nawet jak dla stukilogramowego chłopa i 182cm wzrostu. Szkoda, że fotela pasażera nie szło położyć bardziej płasko.
5,0
Wyciszenie
Dobrze wyciszone auto nawet przy dużych prędkościach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto bezawaryjne. Poza początkowymi inwestycjami w poduszki tylnego wózka nic się nie działo. Zrobiłem nim ponad 50 000 km, a kupiłem gdy miał 214 000 km. Przy 170 - 180 km/h palił 16 LPG / 100, przeciętnie wychodziło jakieś 12 LPG / 100 km
5,0
Stosunek jakość/cena
Piękne i niezawodne coupe za przyzwoite pieniądze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko materiały eksploatacyjne i żarówki wszelakie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC (no chyba, że rdzę zaliczymy tu... )
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 136KM 100kW
[l/100km]