praktycznie bez zarzutu, mocna strona MB, nic do zarzucenia
4,0
Skrzynia biegów
również skrzynia to niemiecka dokładność, nie ma się czego czepić
4,0
Układ jezdny
dobrze trzyma się drogi, nie rewelacyjnie ale dobrze
Komfort
3,0
Widoczność
coupe do przodu, oki do tyłu coś widać
2,0
Ergonomia
Tu MB odrobinkę pokazało swoje zacofanie bądź ignorancję. Mogę zrozumieć, że to pomimo coupe jest nadal tanią C-klasą więc najtańszym z MB w tamtym czasie produkcyjnym ale aby nawet nie dać regulowanej kierownicy? W tej klasie samochodów hmm porażka, nie jest tak fotelem ustawimy wszystko.
Kolejna rzecz o której nikt głośno nie mówi to przestrzeń na pedały, zważywszy, że jest tam dodatkowy pedał ręcznego, z trudem można znaleźć miejsce aby odłożyć nogę obok pedału sprzęgła. W większych butach koszmar.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobrze, cicho, wydajnie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
pisałem przy okazji ergonomii
3,0
Wyciszenie
zadawalające
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
kiedyś jeździłem skodą, volvo, oplem spalanie podobne więc ok
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 136KM 100kW
[l/100km]