Szukaj

Ocena kierowcy - Mercedes CLK W208 Coupe C208

Diabeł z Czeladzi, 14 lat temu
Silnik 2.0 136KM 100kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 168 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mercedes CLK W208 Coupe C208 2.0 136KM 100kW 1997-2000 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Prestiż
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Rdza na podwoziu
4,0
Całokształt
Kupiłem go bo od zawsze kocham 3 marki - BMW, Audi (koniecznie 4x4) i Merc. Miałem w między czasie Passata (dla ludu) i Volviaka (bajeczka) ale zawsze wrócę do niego, do Mietka. Dlaczego? Spróbuj, a zrozumiesz. Na marginesie - jak lubisz szpan to CLK sprawdza się w 100%! możesz kupić młodsze, ładniejsze, szybsze ale nigdy nie kupisz nic co przebije klimat niemieckiej trójcy, właszcza trójcy w coupe!
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura? No cóż, jak koledzy wcześniej zauważyli na światłach patrzę na obr. aby sprawdzić czy silnik wciąż pracuje ale łańcuch na zimno słychać całkiem dobrze, a nie ma jeszcze 200tyś. Oleju nie łyka, elastyczny jest niesamowicie jak na wolnossącą benzynę, ciągnie od 1300 (podkreślam - ciągnie, nie wyrywa do przodu) bo co do przyspieszeń - no cóż, to nie rodzinny sedan z napędem na przód tylko sportowe coupe, więc zdecydowanie brak mu mocy, ach ten ciężki most i buda... Ale!!! Jak umiesz dobrze zredukować to daje odrobinę frajdy.
3,0
Skrzynia biegów
Fajnie, ale jeżdziłem za łebka 123-ką w Dieslu i było lepiej!!! Co jest Panowie Inżynierowie? Stara szkoła odeszła do lamusa?
4,0
Układ jezdny
Miękko ale stabilnie, zdecydowanie zbyt czuły układ kierowniczy. Bardzo dbam o zawiasy w moim Mietku i wiem, że te szarpnięcia na kierownicy to nie wina wybitych sworzni! Pilnujcie gum przedniego stabilizatora - WAŻNE
Komfort
3,0
Widoczność
Słaboooo, przód ok ale tył, o matko! Lustereczka i nic poza tym.
5,0
Ergonomia
Mercedes - Benz (!!!), jeździłeś to wiesz, nie jeździłeś? Spróbuj, a nie wysiądziesz.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Lepsze niż w nowym pokoju hotelowym Hiltona!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód - 2m. wzrostu i masz luz. Tył - 10, góra 12 lat i kupuj E-Classę.
4,0
Wyciszenie
Szyby bez ramek potrafią być uciążliwe, mowa tu o prędkościach 130km/h +
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Standart na ten rok i pojemność. Od 8 (trasa) do 13 (miasto). Chyba, że masz 65 na karku i nie widzisz za dobrze pasów na jezdni to może uda Ci się zejść do 11 l/100km w mieście.
4,0
Stosunek jakość/cena
Ok!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic mnie nie drażni - słowo!
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mechanika - brylantowo! I ... tu mam niespodziankę - jeździłem 123-ką, gnił na potęgę ale była to wina wieku (`82r.) i zdolnych polskich blachaży. Ojciec ma 124-kę, rok `91 - igła! 19 lat i dwa parchy koło tylnej szyby. Wracamy do okulara - LIPA!!! Podwozie co prawda jeszcze nie zgnite ale pokryte \"skórką pomarańczową\". Konserwacja przymusowa, rdza pojawiła się nawet pod barankiem na progu, 2cm - nie więcej, no ale jest! Ktoś zauważy - hej, ta fura ma 13 lat! To norma! NIE zgadzam się, to norma we fiacie, fordzie, oplu ale to jest Meś i jestem nie pocieszony.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mercedes CLK W208 Coupe C208