Przeniesienie napędu
: Twarda skrzynia, z którą przy szybszej zmianie biegów trzeba się trochę siłować - "stawia opór"
Silnik
: Kosztowna wymiana problematycznego łańcucha rozrządu, który jest bardzo nietrwały
3,0
Całokształt
Teraz gdy są już dość mocno podstarzałe, a ich "prestiż" typowo umowny to kompletnie nie warte swojej ceny. Niby z jednej strony auto z segmentu sportowego, ale z mocą 143km i swoją masą własną jest ociężały, a żeby dobrze go "rozbujać" trzeba mocno deptać a wtedy spalanie wychodzi pod 11l/100km. Widoczność do tyłu na poziomie busa, a skrzynia biegów typowo niemiecka i sztywna, zależy kto co lubi.
Wrażenia
3,0
Silnik
Niby z jednej strony auto z segmentu sportowego, ale z mocą 143km i swoją masą własną jest ociężały, a żeby dobrze go "rozbujać" trzeba mocno deptać a wtedy spalanie wychodzi pod 11l/100km.
2,0
Skrzynia biegów
Twarda skrzynia, z którą przy szybszej zmianie biegów trzeba się trochę siłować - "stawia opór". Zależy co kto lubi, ale z jego masą, ociężałością i 143km przy takiej masie własnej nic przyjemnego
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
2,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 (180 Kompressor) 143KM 105kW
[l/100km]