To samochòd służbowy i całe szczęście, bo jeździ się nim za karę
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobrze przyspiesza.
4,0
Skrzynia biegów
Spoko chodzi
4,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń. Lepszy niż konkurenci z PSA i VW caddy
5,0
Karoseria
Ciężko ocenić po 2 latach. Na razie ok.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest ok. Te hałasujące lusterka też dużo dają
1,0
Ergonomia
Żeby wyregulować oparcie, trzeba otworzyć drzwi, nawet damska ręką się nie mieści. Radio totalnie nieintuicyjne. Kilometr obleśnego plastiku od kierownicy do szyby.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń. W zimie długo się nagrzewa, ale to diesel.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w każdym tego typu.
1,0
Wyciszenie
Powyżej 100 na godzinę lusterka wchodzą w tryb "rozerwać bębenki w uszach kierowcy"
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mało pali, poza tym firma płaci więc nie wiem.
1,0
Stosunek jakość/cena
Powinien kosztować max 40000 zł brutto, bo to taki nowoczesny tapan
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 109 CDI 90KM 66kW
[l/100km]