Inne
: ten samochód jest tak oczywisty i przewidywalny, że o żadnym zaskoczeniu tu nie ma mowy
4,0
Całokształt
komfortowy jednak po wielu latach już mi się znudził
Wrażenia
4,0
Silnik
trwały i prosty w obsłudze, znany wielu mechanikom ale mocy brakuje
4,0
Skrzynia biegów
jak na stary automat jest ok, bezawaryjny
4,0
Układ jezdny
gumowy aczkolwiek 120 można jechać
4,0
Karoseria
blachy dość dobre
Komfort
5,0
Widoczność
dobre przeszklenia
4,0
Ergonomia
mam totalny grundaustattung za wyjątkiem automatu, więc brakuje mi wielu rzeczy z wyposażenia choć wiele rzeczy było dostępne i na pewno jeśli są na pokładzie jest spoko
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo szybko się nagrzewa jak diesla i dwustrefowe ogrzewanie - to dla mnie ważne bo ja lubię ciepło a żona zimno
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest ok ale w kolejnej generacji jednak odczuwalnie więcej miejsca
5,0
Wyciszenie
jak na diesla z tamtych lat jest super
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mniej oszczędny niż współczesne diesle a części choć tańsze niż do współczesnych aut segmentu B to jednak droższe niż np. do japońców z lat 90
3,0
Stosunek jakość/cena
za ładny egzemplarz trzeba wyłożyć ok 20k, ja taki mam i używam go jako daily ale jeśli komuś nie zależy by auto było choć odrobinę stylowe to na pewno za 20k da się coś praktyczniejszego kupić
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wężyk paliwa za 20 zł i zwykłe czynności serwisowe
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 72KM 53kW
[l/100km]